Strona główna
O nas
Usługi
Kontakt
Galeria
Strona główna
Podniesienie mocy silnika Hamownia kujawsko-pomorskie.
Na bieżąco pokazujemy naszą pracę – sprawdź, jak poprawiamy osiągi samochodów naszych klientów i postaw na profesjonalny chiptuning Twojego auta.
Zamieszczamy 2-3 przykłady z każdego miesiąca.
Galeria
Galeria
2024
01.02.2024 Opel Insignia B 2.0 CDTI 2017r.
Opel Insignia B 2.0 CDTI 2017r. z Grudziądza. Seria: 164 KM i 399 Nm, po modyfikacji programu wyszło: 194 KM i 437 Nm ! Insignia już przed tuningiem nieźle jechała - teraz jednak jest... zwinniejsza.
06.02.2024 Skoda Octavia 2.0 TDI CFHF 2012r.
Skoda Octavia 2.0 TDI CFHF 2012r. z Nowego CSW. Seria bardzo ładna: 120 KM i 312 Nm, po tuningu hamownia pokazała: 171 KM i 384 Nm ! 50 dodatkowych koni robi różnicę.
08.02.2024 VW Crafter 2.0 TDI CKTB 2012r.
VW Crafter 2.0 TDI CKTB 2012r. z Chełmna. Pomiar w serii: 106 KM i 304 Nm, nasz tuning dał wynik: 141 KM i 381 Nm. Właściciel twierdzi że auto wreszcie jedzie.
15.02.2024 Skoda SuperB 1.6tdi 2010r.
SuperB 1.6tdi 2010r. z Grudziądza. Seria na bogato: 115 KM i 268 Nm, bardzo ładnie ! Po tuningu wyszło: 142 KM i 313 Nm ! To spore auto i każdy dodatkowy KM / Nm się przyda ..
29.02.2024 BMW X5 E70 3.0d 2007r.
BMW X5 E70 3.0d 2007r. z Iławy. Seria ujawniła niedobór mocy, wynik z hamowni: 202 KM i 468 Nm, BMW pięknie zareagowało na chip tuning obecnie ma: 255 KM i 551 Nm ! Praktycznie patrząc zyskaliśmy 1/4 mocy (50 KM) a to robi znaczącą różnicę !
12.03.2024 VW Tiguan 2.0TDI DFGA 4x4 DSG 2018r.
Tiguan 2.0TDI DFGA 4x4 DSG 2018r. Seria : 146 KM i 340 NM, po tuningu wyszło: 178 KM i 397 Nm. To znacznie ożywiło Tiguana, łatwiej się nim wyprzedza, aż chce się jechać...
21.03.2024 Audi A4 2.0TDI CAHA 4x4 2010r.
A4 2.0TDI CAHA 4x4 2010r. z Olsztyna. Pomiar w serii dał wynik: 170 KM i 369 Nm, modyfikacja oprogramowania przyniosła: 198,4 KM i 420 Nm !
26.03.2024 Opel Vivaro 2.0 CDTI 2008r.
Vivaro 2.0 CDTI 2008r. z Płocka. Seria: 87 KM i 232 Nm, -ciężko się poruszać dostawczakiem o takich parametrach. Modyfikacja fabrycznego programu dała wynik: 123 KM i 303 Nm ! Teraz to zupełnie inna jazda. Przy wyprzedzaniu nie trzeba redukować do 3 biegu 🙂 Pojedzie nawet z 5 biegu.
27.03.2024 Honda CRV 2.2 I-ctdi 2008r.
Honda CRV 2.2 I-ctdi 2008r. z Braniewa. Honda w serii wygenerowała: 144 KM i 344 Nm - całkiem ładnie. Po tuningu wyszło nam: 176 KM i 375 Nm ! Zapewne 400 Nm wyglądało by ładniej ale Hondy "słyną" z delikatnych sprzęgieł..
05.04.2024 VW Caddy 1.6 TDI CAYE 2011r.
Caddy 1.6 TDI CAYE 2011r. ze Starogardu Gdańskiego. Jest to najsłabsza jednostka z rodzinki 1.6 TDI. Seria z niedoborem mocy: 69 KM (zamiast 75 katalogowych) i 210 Nm, naprawdę ledwie to jechało ! Po naszym chiptuningu wyszło: 128 KM i 280 Nm ! teraz mówią na niego "Caddy petarda" 😉 Przybyło 59 KM i 70 Nm ! W sumie można powiedzieć że podwoiliśmy moc. Pierwotnie auto kreśliło wykres w 25 sekund, a po tuningu robi to w 15 sek ! Takie wersje "sztucznie osłabione" przez fabrykę, zawsze dostarczają nam oraz klientom niezapomnianych wrażeń, wielu pozytywnych emocji i zadowolenia z dobrze wykonanej roboty!
20.04.2024 Ford Fiesta 1.5 TDCI 2016r.
Fiesta 1.5 TDCI 2016r. z okolic Olsztyna. Seria: 94 KM i 224 Nm , po tuningu: 110 KM i 269 Nm! Śmiga ten mały samochodzik aż miło !
22.04.2024 Ford Transit Custom 2.2 TDCI 2013r.
Transit Custom 2.2 TDCI 2013r. W serii auto zanotowało nieznaczny ubytek mocy: 88 KM i 280 Nm, po naszej modyfikacji fabrycznego programu mamy: 150 KM i 375 Nm! Ford zmienił się nie do poznania. Pierwotnie test zajmował mu: 20 sekund, po tuningu: zaledwie 14 !
24.04.2024 Seat Exeo 2.0 TDI CAGA 2009r.
Seat Exeo 2.0 TDI CAGA 2009r. z Olsztyna. Bardzo zadbany egzemplarz, w serii hamownia zmierzyła: 144 KM i 333 Nm, modyfikacja fabrycznego programu: 167 KM i 391 Nm !
27.04.2024 VW Passat B7 2.0 TDI CFFB
Passat B7 2.0 TDI CFFB 4x4 2012r. na Gdańskich numerach. W serii bardzo mocny: 147 KM i 334 Nm, modyfikacja softu dała wynik: 185 KM i 390 Nm !
02.05.2024 Ford Focus 1.8 TDCI 2010r.
Focus 1.8 TDCI 2010r. z Iławy. Seria: 110KM i 278 Nm, bez dymu! Po tuningu: 134 KM i 327 Nm - i dalej bez dymu ! Pozdrawiamy sympatycznego właściciela Jana.
06.05.2024 VW Golf VI 2.0 TDI CFFB 2011r.
Golf VI 2.0 TDI CFFB 2011r. z Rypina. Seria bardzo ładna: 142 KM i 327 Nm, po zmodyfikowaniu oprogramowania: 174 KM i 387 Nm! Przy okazji cofnęliśmy oprogramowanie do starszej wersji która ma lepiej traktować DPF.
07.06.2024 Mercedes Vito 114 CDI 2018r.
Mercedes Vito 114 CDI 2018r ze Świecia nad Wisłą. Ciekawe auto o rzadko spotykanym potencjale tuningowym. W serii hamownia pokazała: 128 KM i 274 Nm - czyli niewiele jak na gabaryty i możliwe zastosowanie tego auta. Pod maską znajdujemy seryjne biturbo widoczne na jednym ze zdjęć - to między innymi dzięki tej turbinie Vito potrafi więcej. Po modyfikacji fabrycznego oprogramowania wyszło aż: 198 KM i 396 NM !
14.06.2024 Fiat Freemont 2.0 M-jet
Fiat Freemont 2.0 M-jet 2012r. z Jabłonowa Pomorskiego. W serii Fiat zaskoczył nas dobrym wynikiem: 150KM zamiast katalogowych 140. Po tuningu też wyszło świetnie: 190 KM i 429 Nm ! Przyda się każdy koń tak dużemu SUV-owi.
21.06.2024 Audi A6 2.0 TDI BLB 2006r.
A6 2.0 TDI BLB 2006r. z Wąbrzeźna. Dawno u nas niewidziany model silnika na PD. Wygląda na to że nadal trafiają się udane i zadbane egzemplarze - ładnie przyjmujące moc bez zmiany dymienia ! Seria: 143 KM i 330 Nm , modyfikacja fabrycznego programu: 170 KM i 381 Nm !
27.06.2024 Reno Megane IV 1.5 DCI
Megane IV 1.5 DCI 2017r. z Grudziądza. W serii: 93 KM i 228 Nm - czyli bonus 3KM 🙂 Pobraliśmy program z komputera Megane i został on przerobiony ( jak zwykle -żadnych gotowców ! ). Wynik po modyfikacji: 123 KM i 292 Nm !! Lekkie, świeże auto ( dopiero 70 000 przebiegu ) - a teraz również... zwinne !
12.07.2024 VW T5 1.9TDI BRS
VW T5 1.9TDI BRS 2008r. W serii hamownia pokazała: 102 KM i 248 Nm, nic dodać nic ująć -jedynie lekki pik turbiny widoczny na wykresie momentu obrotowego.Nie ma się co dziwić nowa nie jest, ogólnie auto w super formie. Po naszym chip tuningu: 138 KM i 292 Nm ! Auto jakby lżejsze.. zwinniejsze, inaczej się prowadzi i o to chodzi. Pozdrawiamy Jacka naszego stałego klienta.
23.07.2024 Audi A6 3.0 TDI BMK
A6 3.0 TDI BMK 2006r. z Działdowa. W serii Audi odnotowało lekki niedobór mocy 211 KM i 425 Nm. Natomiast na tuning zareagowało wyśmienicie: 265 KM i 538 Nm ! Przyrost wyniósł: 54 KM i 113 Nm ! Takich aut już nie produkują 🙂 Pozdrawiamy Pana Karola, to nasz stały klient i kolejne udane auto. Dziękujemy za zaufanie i komentarz.
13.08.2024 VW Transporter 2.5 TDI ACV 4x4 2001r.
VW Transporter 2.5 TDI ACV 4x4 2001r. Auto super przerobione kamper przeprawowy. Super projekt - jakość wykonania powala, dopracowany w każdym szczególe. W serii T4 zanotowało znaczny bonus przy zerowym dymieniu: 110 KM i 280 Nm, po modyfikacji softu wyszło: 130 KM i 315 Nm! Niby niewielka różnica ale jednak czuć... Końcowy wynik całkiem niezły, biorąc pod uwagę seryjność zespołu napędowego. Pozazdrościć - polecamy SFORA Expedition Garage . https://www.facebook.com/share/1epmZ5fB9HgjMqcJ/
02.09.2024 Audi A4 2.0 TDI CSUB 2015r.
Audi A4 2.0 TDI CSUB 2015r. W serii hamownia pokazała: 133 KM i 321 Nm, po modyfikacji oprogramowania wynik wzrósł do: 163 KM i 371 Nm ! Pewnie zauważacie ugięcie wykresu mocy powyżej 4000obr/min, jest to wynikiem działania szeroko rozwiniętej "ekologii". Chodzi o nadmiernie w tych nowych autach rozbudowany, system oczyszczania spalin. Sprawia on że auto ma problem z pozbywaniem się gazów i gwałtownie rośnie ich temperatura. Reakcją obronną systemu jest ucięcie dawki paliwa stąd taki wykres. Można się pokusić o przekłamanie odczytów EGT ale zyskując ładny wykres, jednocześnie pozbawiamy samochód ochrony termicznej silnika i nie jest to dobre. Tak więc wybraliśmy jak zawsze - może brzydszy wykres ale bezpieczniejszy silnik.
02.09.2024 A6 2.0 TDI CAGB 2009r.
Kolejne Audi tego dnia, tym razem A6 2.0 TDI CAGB 2009r. Pomiary w serii: 134 KM i 325 Nm, po pobraniu softu i jego modyfikacji wyszło: 167 KM i 382 Nm! Każdy nowy KM i Nm przyda się w tym sporym Audiku do płynnego wyprzedzania!
06.09.2024 VW T-Cross 1.6TDI DGTD 2019r.
T-Cross 1.6TDI DGTD 2019r. z Kwidzyna. Seria z bonusem - ( powinien mieć tylko 95 KM) ma 104 KM i 271 Nm, po modyfikacji programu fabrycznego hamownia pokazała: 145 KM i 335 Nm ! Pytałem właściciela jak wrażenia - jest dużo lepiej, spalanie spadło i wreszcie dziarsko wyprzedza - usłyszałem. I o to właśnie chodzi, zadowolenie klientów. Pozdrawiamy Pana Piotra .
10.09.2024 Audi A4 2.0TDI CAGA
A4 2.0TDI CAGA 2008r. z Grudziądza. W serii Audi ujawniło lekki niedobór mocy 138 KM i 321 Nm, jednak dzięki temu że miało założoną turbinę z modelu CAHA - udało się dołożyć 40 KM i 73 Nm! Nowy wynik A4 to: 177 KM i 393 Nm.
11.09.2024 VW T6 2.0 TDI CAAA 2012r.
Dziś odwiedził nas VW T6 2.0 TDI CAAA 2012r. -najsłabsza wersja Transportera. Pomiar na fabrycznym programie dał wynik: 81 KM i 212 Nm, po modyfikacji softu hamownia pokazała: 122 KM i 291 Nm ! Taka różnica nie zdarza się często: 41 KM i 79 Nm! Teraz to zupełnie inne auto. Pozdrawiamy Właściciela z Iławy.
18.09.2024 BMW E87 120d
BMW E87 120d 2005r. W serii niestety trochę brakowało: 146 KM, zamiast 163 KM katalogowych. Po tuningu wyszło: 177 KM i 368 Nm. Więcej raczej nie próbowaliśmy żeby nie nasilać pojawiającego się dymienia - wersja fabrycznie jeszcze bez DPF. 30 dodatkowych KM i 40 Nm, powinno dawać odczuwalną różnicę w tym niewielkim i zwinnym aucie.
20.09.2024 Golf 5 1.9TDI BXE 2009r.
Golf 5 1.9TDI BXE 2009r. naszego stałego klienta. Golfik mega zadbany, bez śladu korozji. Seria do bulu katalogowa: 105 KM i 247 Nm, po modyfikacji programu: 135 KM i 298 Nm ! Zero dymu, za to autko bardziej poręczne i sprytne ! Pozdrowienia dla Janusza i podziękowania za wieloletnie zaufanie !
22.10.2024 Bmw G30 520d
Bmw G30 520d X-drive, automat 2018r. z Iławy. Auto wizualnie w perfekcyjnym stanie, 60 000 przebiegu. Biała wentylowana skóra, masaże, wyświetlacz hud, 8-mio biegowy automat z łopatkami, 4x4 - jak dla mnie "full wypas". Jako nowa kosztowała sporo ponad 400 tyś. zł. W serii hamownia ujawniła na 5 biegu: 175 KM i 390 Nm - tuning dał wynik: 210 KM i 455 Nm ! Hamowałem też na 6 biegu i odpowiednio seria: 173 KM i 395 Nm, tuning: 209 KM i 471 Nm! Fajne auto, przesympatyczny właściciel - Pozdrawiam !
15.11.2024r. Skoda Octavia 1.9 TDI BJB
Octavia 1.9 TDI BJB 2004r. z okolic Zielonej Góry a dokładniej z Żar. Kolejne auto naszego stałego klienta Romka - to już jego 4 wizyta w naszej firmie ! (Żary-Brodnica 450 km) W serii Skoda pokazała wynik: 108 KM i 281 Nm, po naszej modyfikacji fabrycznego softu wyszło: 140 KM i 328 Nm! Teraz Octavia jest sprytna i zwinna jak łasica na sterydach 🙂 Pozdrawiamy Romku i.. do następnego !
31.12.2024 Dacia Duster 1.5 dci
Kończymy rok 2024 - ostatnie auto które nas odwiedziło to: Dacia Duster 1.5 dci 2017r. W serii hamownia zmierzyła: 96 KM / 213 Nm - to znaczny bonus, bo katalogowo miało być: 90 KM. Sterownik tej Dacii to Bosch EDC17C84 dość młoda konstrukcja - po modyfikacji pobranej z niego treści, wyszło nam okrągłe : 115 KM i 250 Nm! To już całkiem fajnie jak dla takiego SUW-a i niewielkiego silnika. Jedzie znacznie lepiej a czas pomiaru spadł o 3 sekundy. Pozdrawiamy właściciela - Serdecznie Dziękujemy również wszystkim naszym klientom za rok 2024... i zapraszamy na kolejne modyfikacje w roku 2025 !!!
Szukaj
Ta strona internetowa może wykorzystywać pliki cookie i zewnętrzne skrypty.
Więcej informacji
Zgadzam się