TDI-RACING 
  DIESEL-TUNING

 

   
      O  FIRMIE | AKTUALNOŚCI | GALERIA  | CHIPTUNING | HAMOWNIA | CENNIK | KONTAKT | LINKI

 

 Jesteś na stronie 7 

<-  NOWSZE    STRONA 1    STRONA 2    STRONA 3    STRONA 4    STRONA 5     STRONA 6 

 

( kliknij miniaturki aby powiększyć )

Dodano 26.04.2008
Fiat Stilo JTD 2003r. Podnieśliśmy moc do 140 KM, teraz ten czerwony bolid nie tylko dobrze wygląda ale i jeździ.

   
Płońsk - Brodnica  110 km 

Dodano 21.04.2008
VW LT46 1998r. 3500kg ładowności i tylko 102 KM, podnieśliśmy moc do ok.120 KM -teraz radzi sobie znacznie lepiej. Tuningujemy również takie duże auta.

 

Dodano 19.04.2008
Audi A6 2.0TDI  140 KM 2004r. Przyjechało do nas po tuningu przeprowadzonym w Niemczech u jakiegoś przedstawiciela  firmy ABT Sportsline - nadwornego tunera Audi. Sterownik został przeprogramowany niefachowo, modyfikacja zawierała błędy, również wynik tych działań był...  mizerny 154 KM po tuningu ABT ??!

Poniżej przedstawiamy fotki plomb na sterowniku z logo niemieckiego tunera i wykresy modyfikacji: pierwszy wykres - seria/tuning ABT, drugi wykres - seria/nasz tuning 170 KM.

   

Plomba tunera ABT Sprotsline:

      Wykresy:  

Dodano 10.04.2008
Audi A8 3.0TDI  2004r. seryjnie 232 KM  - robi wrażenie ! Stały napęd na 4 koła i 6 stopniowa automatyczna skrzynia biegów sprawiły że nie mogliśmy zmierzyć auta na hamowni.
Obecnie po naszym programie, Audi dysponuje mocą około 265 KM! 

      

Dodano 05.04.2008
VW Sharan 1998r. AFN 110KM - po tuningu dużo żwawsze auto.. obecnie posiada 130 KM.  

     
Suwałki
- Brodnica 320 km 

Dodano 04.04.2008
Audi A4 1.9 TDI 130KM  AVF 2004r. - bardzo ładny egzemplarz po delikatnym tuningu 165 KM !
Poniżej wykresy na 4 i 5 biegu.   

     
Malbork
- Brodnica 120 km 

Dodano 21.03.2008
Kolejny Golf IV tym razem 1.9 TDI A
TD 101 KM  2001r. -po modyfikacji to bardzo zrywna bestyjka!
Obecnie 140 KM i 313 Nm !  

   
Koszalin
- Brodnica 270 km 

Dodano 14.03.2008
Dzisiejszy Golf IV 1.9 TDI 90KM  ALH 2000r. Po tuningu 117 KM i 243 Nm.

   
Iława
- Brodnica 60 km 

Dodano 12.03.2008
Passat 1.9 TDI AVB 2002r. Po naszym programie 136 KM i 318 Nm.

   
Grudziądz
- Brodnica 60 km 

Dodano 12.03.2008
Peugeot 206 1,4 HDI 2007r. Seryjnie 68KM po tuningu 86 KM
Warszawa - Brodnica 175 km

   
Wołomin
- Brodnica 190 km 

Dodano 23.02.2008
Kolejny Passat 1.9 TDI AFN seryjnie 110 KM dostał zastrzyk energii :) -obecnie 130 KM i 289 Nm. 
Chyba zaczniemy specjalizować się w tuningu Passatów..... ostatnio prawie wyłącznie te modele VW trafiają w nasze ręce  ;)

    

Dodano 20.02.2008
Passat  1.9 TDI  AVB 2001r. przyjechał do nas z Lidzbarka. Obecnie ma 131 KM i 327 Nm - potrafi zakręcić kołami na 2 biegu bez problemu :) Sama przyjemność z jazdy !

   
Działdowo
- Brodnica 60 km 

Dodano 19.02.2008
Golf V 1.9 TDI BKC  2004r. ze skrzynią DSG seryjnie 105 KM po tuningu jakieś 140 KM i 315 Nm. Niestety to kolejne auto którego nie mogliśmy zmierzyć na hamowni - w najbliższych dniach to się zmieni kupimy urządzenie do pomiaru mocy podczas jazdy dzięki któremu możliwe będą pomiary mocy w autach z automatyczną skrzynią biegów.

   
Świecie
- Brodnica 80 km 

Dodano 15.02.2008
Kolejny Passat ożył ! Rocznik 2000 1.9 TDI AHU po tuningu zyskał  20 KM i 42 Nm. Niektórzy powiedzą że to nie dużo... jednak właściciel jest zadowolony z nowych osiągów i możliwości auta. Program bezpieczny a i tak udało się urwać w teście przyspieszania na 4 biegu od 1360 do 4000 obr/min prawie 6 sekund !

   
Iława
- Brodnica 60 km 

Dodano 02.02.2008
Dzięki w/w nowemu sprzętowi firmy CMD do programowania najnowszych aut mogliśmy bezpiecznie i komfortowo przeprowadzić tuning Kia Sorento 2.5 CRDi. Kia o nominalnej mocy 140 KM zostało stuningowane do ok.160 KM, niestety z uwagi na fakt iż auto w wersji luksusowej wyposażone było w skrzynię automatyczną nie możemy pochwalić się wykresem z hamowni. Podczas pomiarów przyspieszenia od 0-100km/h udało się nam urwać 2 sekundy. Obecny wynik ok.11,5 sekundy -to dobry rezultat dla auta ważącego 2 tony !

   
Działdowo
- Brodnica 60 km 

Dodano 02.02.2008
Niektórzy z Państwa pytają czy możemy dokonywać pomiarów na hamowni oraz czy tuningujemy auta
tylno napędowe - tak bez problemu. Zamieszczamy przykład pomiaru BMW E39 525 TDS.

 

Dodano 29.01.2008
Audi A6  1.9TDI  AFN -przyjechało z Częstochowy po tuningu 133 KM i 298 Nm ! 

   
Częstochowa
- Brodnica 320 km 

Dodano 23.01.2008
Passat AJM 115 KM  seria i 140 KM po naszym programie ! 

   
Bartoszyce
- Brodnica 180 km 

Dodano 18.01.2008
Kolejny Francuz :) Peugeot 307  2,0 HDI 107 KM przyjechał do nas ze Słupska - po tuningu 133 KM i 292 Nm. 

   
Słupsk
- Brodnica 300 km 

Dodano 18.01.2008
Golf IV AHF TDI 110 KM po tuningu 133 KM i 294 Nm. Teraz już nieźle śmiga :)

     
Bydgoszcz
- Brodnica 100 km

Dodano 29.12.2007
Kolejny Passat TDI AHH trafił w nasze ręce - auto przyjechało ze Śląska.
Po modyfikacji przybyło 21 KM i 51 Nm. 

   
Gliwice - Brodnica 395 km

Dodano 05.12.2007 
Seat Toledo ALH 2001r. Po tuningu +20% wartości mocy i momentu obrotowego.

   

Dodano 10.11.2007 
Skoda Octavia ALH rok 2004 - bardzo silna w "serii".  Po tuningu 121 KM i 242 Nm.

   

Dodano 25.10.2007
Peugeot Partner 2003r. HDI 90 KM i 204 Nm po tuningu 105 KM i 241 Nm

   
Lidzbark Warmiński - Brodnica 150 km

Dodano 22.10.2007  Peugeot 406 2000r. HDI 

      

Dodano 18.10.2007

VW Passat AFN - wyjątkowo mocny w serii 120 KM
(wykres 1) po tuningu 136 KM. Auto bardzo ładnie przyspieszało jednak wysoka moc w serii była częściowo wynikiem zacinającej się zmiennej geometrii turbiny. Po rozebraniu i wyczyszczeniu turbiny program został powtórnie zmodyfikowany i obecnie auto jest już w pełni sprawne a krzywe kształtują się prawidłowo (wykres 2).  Jeżeli Wasze auto ma problemy z przycinająca się geometrią turbiny (turbo przeładowuje, auto wpada w tryb awaryjny itd.) - możliwe że da się to naprawić w naszej firmie...

    wykres 1 wykres 2

Dodano 09.10.2007
Seat Altea XL TDI 105 KM 2007r. nowe auto, tylko 7100 km przebiegu i dlatego zastosowano delikatny tuning. Obecnie 130 KM i 290 Nm.

     

Dodano 16.09.2007
Audi A4 2003r. seryjnie 130 KM po tuningu 160 KM

   

Dodano 10.09.2007
Dziś trafiła do nas pierwsza Skoda Superb 2004r.  1.9 TDI 130KM  AVF skrzynia automatyczna. Po delikatnym tuningu obecnie auto legitymuje się mocą około 160 KM i naprawdę ładnie wyprzedza. Niestety nie hamujemy aut z automatyczną skrzynią i nie możemy zaprezentować wykresu.

    

Dodano 01.09.2007
Skoda Octavia II  2005r. Silnik BJB 105 KM - po tuningu 138 KM i 322 Nm ! Nie próbuj się z nią ścigać !

   

Dodano 25.08.2007
Golf 4 Kombi  2001r. ALH - przyjechał do nas z kłopotami, miał raptem 53 KM zamiast katalogowych 90 KM ! (wykres 1). Po rozruszaniu zapieczonego sterowania zmienną geometrią turbosprężarki oraz wymianie przepływomierza - konie wróciły (wykres 2). Po tuningu Golf odjechał z 114 KM ! (wykres 3)
Mogilno - Brodnica 140 km.

     

Dodano 17.08.2007
Audi A6 1.9TDI AFN 110 KM przyjechało z Elbląga. Na hamowni auto miało 117 KM, w wyniku tuningu moc wzrosła do 137 KM a max. moment obr. do 273 Nm.

     
Elbląg
- Brodnica 150 km 

Dodano 11.08.2007
Golf V 2004r. silnik 105 KM TDI symbol BKC. Pierwszy raz trafił do nas 14.07.2007 na hamowni miał fabrycznie 107 KM właściciel założył "box" dzięki któremu moc wzrosłą do 118 KM (wykres 1).  Jednak prawdziwy tuning był dopiero przed nim.... po zdemontowaniu "boxa" został napisany dla Golfa program tuninowy. Obecny wynik na hamowni to 134 KM i 298 Nm (wykres 2).

     

Dodano 11.08.2007
Golf III 1997r. AFN 110 KM po tuningu  135 KM i 283 Nm ! 
Gdańsk -
Brodnica 170 km.

    

Dodano 09.08.2007
Golf IV 2002r. silnik ASZ 130 KM. Po tuningu 153 KM i 370 Nm . Na prostej wyciąga podobno około 230 km/h.
Jelenia Góra - Brodnica 490 km.

   

Dodano 04.08.2007
Audi A4 1998r. AFN -przyjechało z problemami (zobacz 1 wykres) udało nam się zdiagnozować kłopoty ze zmienną geometrią turbiny oraz przepływomierzem. Auto miało tylko 96 KM i ogromny "dół" w przedziale 2500-3600 obr/min Trafna diagnoza, rozruszanie sterowania geometrią turbiny + wymiana przepływomierza i...jest wynik! Audi osiąga moc seryjną 110 KM, zniknął też "dół". Po delikatnym, ekonomicznym tuningu auto ma obecnie 125 KM i 265 Nm.

      

Dodano 27.07.2007
Alfa Romeo 156  2001r  2.4 JTD 136KM seryjnie - po tuningu 153 KM i 357 Nm - teraz to już
nieźle jedzie.

     

Dodano 26.07.2007
VW Transporter T4 2.5 TDI 1999r. wersja "ekologiczna" tylko 90 KM seria - po tuningu 114 KM i 260 Nm.
Włocławek - Brodnica 80 km.

     

Dodano 25.07.2007
Fiat Stilo 1.9 JTD 2003r. Pierwszy pomiar na hamowni seria 88 KM, po tuningu 111 KM i 260 Nm !

     

Dodano 23.07.2007
Audi A4 TDI AFN na hamowni miało 118 KM zamiast katalogowych 110 KM. Po tuningu Audi ma 135 KM i dodatkowe 50 Nm.

     

Dodano 16.07.2007
Kolejny VW Passat ożył ! TDI 90 KM, silnik AHU rok 1997r. Fabrycznie miał 93 KM, po napisanym u nas programie przybyło.. 20 KM.

     

Dodano 24.06.2007
Volkswagen Passat 2004r.  fabrycznie miał 112 KM po tuningu 138 KM. Przyrost wyniósł 26 KM i 62 Nm.
Gdynia - Brodnica 196 km.

     

Dodano 19.06.2007
Siedmioosobowy Ford Galaxy 1.9 TDI PD 2001r - 90 KM fabrycznie - okazały, duży, ciężki... wolny !Teraz już ni
e taki wolny! Dostał 22 KM i 54 Nm i po naszym tuningu ma obecnie 111 KM i 282 Nm !
Kwidzyn - Brodnica 95 km.

     

Dodano 16.06.2007
Skoda Octavia TDI 2002r. Poddawana wcześniej już minimalnej modyfikacji w naszej firmie, dziś osiągnęła wynik 120KM Pierwotnie w serii Skoda miała 97 KM. Właściciel zadbał o design auta - my pomogliśmy je ożywić.

   

Dodano 10.06.2007
Tuningowaliśmy Opla Vectrę DTI 16V 2000r. Ze względu na zastosowaną w Oplach wrażliwą pompę paliwową VP44 - auta tej firmy traktujemy szczególnie ostrożnie . Vectra miała seryjnie aż 107 KM, po modyfikacji zyskała kolejne  20 KM / 40 Nm - teraz jeździ doskonale.
Gdańsk - Brodnica 175 km.

     

Dodano 02.06.2007
W nasze ręce trafił Passat TDI 2000r. Jednostka napędowa 1.9 TDI 90KM o symbolu AHH - jest najbardziej podatna na tuning z  całej rodziny VW.  Silnik ten jest poszukiwany przez fanów sportowej jazdy. Na HAMOWNI okazało się że przedstawiany egzemplarz miał seryjnie 101 KM zamiast katalogowych 90KM ! Stosunkowo delikatny program wydobył z AHH dodatkowe 25KM i prawie 80Nm !! Teraz to naprawdę całkiem szybkie auto !
Mława - Brodnica 77 km.

     

Dodano 26.04.2007 
Volkswagen Transporter T5 2003 r  1.9TDI AXC . Seryjnie zaledwie 85 KM po CHIPTUNINGU 105 KM. Najnowszy komputer EDC16 - przeprogramowany został bez rozbierania ECU, poprzez złącze diagnostyczne OBD2. Jeżeli posiadacie Państwo nowsze auta na gwarancji - zapraszamy. Nasze modyfikacje nie zostawiają śladu w sterowniku i nie powodują utraty gwarancji.
Olsztynek - Brodnica 86 km.

Dodano 24.04.2007
Nissan Terrano II -pierwsze auto terenowe  na naszej hamowni, wcześniej specjalizowaliśmy się obsłudze aut osobowych.

Dodano 09.04.2007. 
Niezwykły, jeden z najszybszych Golfów II w Polsce na naszej hamowni!! Volkswagen Golf  MK2 1.6TD 1992r seryjnie zaledwie 59 KM, po modyfikacjach mechanicznych dokonanych przez właściciela, 17.03.2007 osiąga 102 KM. Natomiast najnowszy wynik po wymianie pompy paliwowej na wydajniejszą to aż 121KM i 276Nm !!

Link do dyskusji na forum www.vwgolf.pl  ( http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=92790 )

Dodano 24.03.2007
Byliśmy na Bydgoskich Targach Motoryzacyjnych. Impreza bardzo udana - nowe znajomości, kontakty...

Dodano 19.02.2007
Audi A4 TDI  PD  2002 r. Przed tuningiem 94 KM po modyfikacji 121 KM.
Przyrost wyniósł 26.5 KM.
Zobacz wykres !

     

Dodano 19.10.2006
Seicento 900 cm Pomiary na benzynie i na gazie LPG - przygotowujemy go do tuningu.

Dodano 28.09.2006
Tym razem zamieszczamy wykresy dokumentujące powtarzalność dokonywanych w naszej firmie modyfikacji. CHIPTUNINGOWI poddano 2 Skody Octavie o takich samych silnikach 1.9 TDI AGR. Pierwsza nowsza 2002r. 80 tyś. km. przebiegu, 97 KM "w serii" . Druga starsza 2000/2001r. 125 tyś. km., 95 KM mocy przed modyfikacją. Zadanie: poprawić przebieg charakterystyki momentu obrotowego oraz podnieć moc do 110 KM. Oto wyniki:

SERIA                        CHIPTUNING

Dodano 26.08.2006
Zamieszczamy wykres z hamowni przedstawiający -wynik badania VW Vento 2.0 benzyna / gaz LPG. Auto miało założoną sekwencyjną instalację gazową. Na wykresie widać różnice mocy na obu rodzajach paliwa. Prawidłowo założona i wyregulowana instalacja sprawiła że różnice nie są duże. Na gazie Vento miało zaledwie 7 KM i 10 Nm mniej niż na benzynie. Zapraszamy na podobne badania - dowiesz się jak spisali się instalatorzy gazu w Twoim aucie!

Dodano 21.08.2006
Najszybsze auto na hamowni ! N-grupowe Suzuki Swift 1.3 podczas badania osiągnęło na 4 biegu prędkość 240km/h !! Okazało się jak dotąd, najszybszym samochodem z pośród wszystkich badanych.

 

 

 Jesteś na stronie 7 

<-  NOWSZE    STRONA 1    STRONA 2    STRONA 3    STRONA 4    STRONA 5     STRONA 6 

 

 

 

 

  copyright by ....Masz pytania ? Masz WebMark