Szukaj
Strona główna
O nas
Usługi
Kontakt
Galeria
Strona główna
Podniesienie mocy silnika Hamownia kujawsko-pomorskie.
Na bieżąco pokazujemy naszą pracę – sprawdź, jak poprawiamy osiągi samochodów naszych klientów i postaw na profesjonalny chiptuning Twojego auta.
Zamieszczamy 2-3 przykłady z każdego miesiąca.
Galeria
Galeria
2021
17.12.2021 Ford Focus 1.6 TDCI 2011r. z Nowego Miasta Lubawskiego.
17.12.2021 Ford Focus 1.6 TDCI 2011r. z Nowego Miasta Lubawskiego. Seria: 112 KM i 287 Nm, po naszej modyfikacji programu: 133 KM i 336 Nm !
29.11.2021 Mercedes Sprinter 2.2 CDI 906 z 2015r.
29.11.2021 Mercedes Sprinter 2.2 CDI 906 z 2015r.Auto już było tuningowane na 145 KM i 294 Nm. Zrobiliśmy korektę softu po swojemu i wyszło nam: 170 KM i 348 Nm !
23.11.2021 Audi Q5 3.0 TDI CCWA 2009r.
23.11.2021 Audi Q5 3.0 TDI CCWA 2009r. na Poznańskich numerach. Seria z niedoborem mocy: 230 zamiast 240 KM i 512 Nm - po tuningu wyszło nam: 282 KM i 590 Nm ! Od razu lepiej Q5 aż chce jechać ...
20.11.2021 Tiguan 2.0 TDI CBAB 2009r.
20.11.2021 Tiguan 2.0 TDI CBAB 2009r. z Kwidzyna. Seria z niedoborem mocy: 130 KM i 334 Nm. Po przeróbce programu hamownia pokazała: 167 KM i 388 Nm ! Tiguan znacznie się ożywił, to zupełnie inne auto !
27.10.2021 Peugeot 508 SW 2.0 HDI z 2016r.
27.10.2021 Peugeot 508 SW 2.0 HDI z 2016r. Na sterowniku Delphi DCM 6.2A. Auto na Francuskich tablicach. Pomiar auta na seryjnym oprogramowaniu dał wynik: 151 KM i 389 Nm, - spory moment obrotowy jak na silnik 2.0! Po modyfikacji programu wyszło: 177 KM i 438 Nm ! Teraz 508 potrafi zaskoczyć niejednego !
19.10.2021 Mazda 6 2.0d 2008r. z Kwidzyna
19.10.2021 Mazda 6 2.0d 2008r. z Kwidzyna. Seria z niedoborem mocy: 126 KM i 322 Nm. Po tuningu wyszło nam 152 KM i 380 Nm i teraz dzięki znacznemu momentowi obrotowemu Mazda całkiem zgrabnie śmiga !
11.10.2021 Fiat Freemont 2.0 M-jtd 2012r. z Nowego Miasta Lubawskiego
11.10.2021 Fiat Freemont 2.0 M-jtd 2012r. z Nowego Miasta Lubawskiego. Na hamowni okazało się że auto jest już po jakimś chałupniczym tuningu, pomiar dał wynik: 151 KM i 380 Nm ( przerywane linie na wykresie ). Następnie przywróciliśmy program fabryczny i pokazał się prawdziwa seria: 144 KM i 351 Nm. Jasno widać ile dają amatorskie tuningi bez hamowni ! Następnie zmodyfikowaliśmy program fabryczny i uzyskaliśmy: 187 KM i 426 Nm !
08.10.2021 Ford Focus 1.6TDCI 2015r.
08.10.2021 Ford Focus 1.6TDCI 2015r. na sterowniku Sid 807 Evo z Danii. Seria: 111 KM i 287 Nm, tuning: 134 KM i 323 Nm!
22.09.2021 Skoda Yeti 2.0 TDI CFHA 2011r. z Nowego Miasta Lubawskiego
22.09.2021 Skoda Yeti 2.0 TDI CFHA 2011r. z Nowego Miasta Lubawskiego. Silnik zdławiony fabrycznie do 110 KM. Seria pomiar: 106 KM i 256 Nm, po naszej interwencji 🙂 wyszło: 150 KM i 330 Nm! Teraz Skoda śmiga aż miło !
21.09.2021 Renault Trafic 1.6 dci 116KM 2016r.
21.09.2021 Renault Trafic 1.6 dci 116KM 2016r. na sterowniku EDC17C42 Pomiar w serii wykazał bonus: 120KM i 314Nm, po naszej modyfikacji: 140KM i 355Nm !
20.08.2021 Passat 1.6 TDI CAYC 2011r. z Chełmna
20.08.2021 Passat 1.6 TDI CAYC 2011r. z Chełmna. Pomiar w serii: 101 KM i 249 Nm, tunig: 133 KM i 286 Nm !
10.08.2021 BMW E91 325D automat z 2007r
10.08.2021 BMW E91 325D automat z 2007r. świeżo zakupione z Niemiec. Seria: 175 KM i 380 Nm, tuning: 214 KM i 455 Nm!
17.07.2021 Renault Trafic 1.6DCI 90KM z 2014r.
17.07.2021 Renault Trafic 1.6DCI 90KM z 2014 roku. Seria: 90 KM i 250 Nm, super modyfikuje się ten model bo ma spory potencjał. Po tuningu wyszło: 134 KM i 328 Nm ! - a to robi różnicę !
09.07.2021 Passat CC 2.0TDI CFGB 170KM, skrzynia DSG 2012r.
09.07.2021 Passat CC 2.0TDI CFGB 170KM, skrzynia DSG 2012r. z Niemiec. ECU to: EDC17C46. Pomiar w serii dał wynik: 167 KM i 354 Nm, po modyfikacji softu: 200 KM i 416 Nm !
28.06.2021 Mitsubishi ASX 1.8 DiD 2011r
28.06.2021 Mitsubishi ASX 1.8 DiD 2011r. na sterowniku DENSO 4N13 programowalnym na stole. Bogata seria: 130 KM i 320 Nm, po tuningu: 182 KM i 374 Nm!
01.06.2021 VW Tiguan 2.0 TDI DFGC 2017r. z Iławy
01.06.2021 VW Tiguan 2.0 TDI DFGC 2017r. z Iławy. Seria:118 KM i 327 Nm, po modyfikacji softu: 158KM i 378 Nm! I tak to powinno jeździć od początku 🙂 !!
24.05.2021 Audi A6 C6 2.7 TDI CANC
24.05.2021 Audi A6 C6 2.7 TDI CANC 190 KM 2010r. przyjechało na tuning z Kutna. Zastosowano tam sterownik: ECD17CP14 programowalny w przypadku tego auta na stole. Seria: 185 KM i 433 Nm, po tuningu: 226KM i 513 Nm ! Teraz Audik zasuwa aż miło!
23.05.2021 VW Tiguan 2.0 TDI DFGC 2016r.
23.05.2021 VW Tiguan 2.0 TDI DFGC 2016r. to wersja zdławiona do 116KM (hamownia ujawniła bonus) 122 KM i 334 Nm - całkiem fajnie. Po modyfikacji oprogramowania wyszło nam:161 KM i 388 Nm - teraz auto śmiga normalnie !
21.05.2021 BMW E90 318d z 2010r.
21.05.2021 BMW E90 318d z 2010r. Seria bogata: 142 KM 307 Nm, to tuningu: 166 KM i 374 Nm !
29.04.2021 BMW F10 2.0d 2012r. z Iławy
29.04.2021 BMW F10 2.0d 2012r. z Iławy. Seria: 175 KM i 373 Nm, tuning: 205 KM i 422 Nm. Od razu lepiej !
22.04.2021 Audi A3 2.0TDI CFFB 2012r. z Łasina
22.04.2021 Audi A3 2.0TDI CFFB 2012r. Seria: 143 KM i 331 Nm, po modyfikacji oprogramowania osiągnęliśmy: 176 KM i 400 Nm ! Fajnie śmiga to małe Audi 🙂
13.03.2021 VW Touareg 3.0 TDI CASA
13.03.2021 W Marcu na naszej hamowni spotkały się dwa Touaregi 3.0 TDI. Modyfikowaliśmy tego z Iławy 🙂 Seria: 220 KM i 512 Nm, po tuningu wyszło nam: 276 KM i 582 Nm! Teraz Touareg wyprzedza błyskawicznie..
26.02.2021 Audi A6 2.0 TDI CGLC 2013r. z Grudziądza
26.02.2021 Audi A6 2.0 TDI CGLC 2013r. z Grudziądza. Seria: 169 KM i 370 Nm, po tuningu wyszło 207 KM i 418 Nm ! Wreszcie Audi ma dwójkę z przodu !
17.02.2021 Volvo V40 2.0D2 2015r. z Iławy
17.02.2021 Volvo V40 2.0D2 2015r. z Iławy. Seria: 115 KM i 287 Nm, po przeprogramowaniu: 143 KM i 357 Nm ! Sterownik Denso MB279700 niestety do prucia nadkole i programowanie na stole .
09.02.2021 Mitsubishi L200 2.5D 2009r. ze Świecia
09.02.2021 Mitsubishi L200 2.5D 2009r. ze Świecia. Seria: 130 KM i 307 Nm, po sofcie: 150 KM i 355 Nm ! Auto przystosowane do terenu każdy KM i Nm się przyda.
28.01.2021 Audi Q7 3.0 TDI CRCA 2011r.
28.01.2021 Audi Q7 3.0 TDI CRCA 2011r. z Nowego Miasta Lubawskiego. Fajne zadbane auto, salon PL. Seria: 235 KM i 535 Nm, po modyfikacji softu: 268 KM i 593 Nm !
Ta strona internetowa może wykorzystywać pliki cookie i zewnętrzne skrypty.
Więcej informacji
Zgadzam się