,
        TDI-RACING 
  DIESEL-TUNING

 

   
      O  FIRMIE | AKTUALNOŚCI | GALERIA | CHIPTUNING | HAMOWNIA | CENNIK | KONTAKT| LINKI

 

       * G A L E R I A *
                  Od 2006  roku 800 zdjęć,  około 400 wykresów,  z tego  1/3 to auta z poza koncernu VW  !

Nasza galeria ma już 7 stron. Rejestracje z całej Polski i... nie tylko !  

 

 Jesteś na stronie 1 

   STRONA 2    STRONA 3    STRONA 4   STRONA 5    STRONA 6    STRONA 7    STARSZE->

 

( kliknij miniaturki aby powiększyć zdjęcia )

 

Dodano 21.07.2017 
Kolejne auto z silnikiem 1.6 TDI - tym razem Golf VI  2012r. Seria z lekkim niedoborem: 99 KM i 243 Nm, po modyfikacji: 132 KM i 287 Nm !

   

Dodano 20.07.2017
Dziś odwiedziła nas Honda Civic 2.2 i-ctdi 2006r. Seria okazała się mocna:144 KM i 363 Nm, po tuningu: 179 KM i 403 Nm !

     

Dodano 15.07.2017
Kolejne Audi A4  -tym razem silnik 177 KM 2.0 TDI CGLC, wersja Allroad z 7-mio biegowym S-tronikiem. Wysoka seria : 173 KM i 396 Nm, modyfikacja softwaru przyniosła wynik: 199 KM i 439 Nm! Tyle udało się zmierzyć... Pomiary wykonywaliśmy w trybie manualnym na 5 biegu i przy 3900 obr/min oraz prędkości ok 190 km/h  S-tronik przerzucał bieg na 6 dlatego wykresy mają widoczne załamanie.

   

Dodano 13.07.2017
Audi A4 2.0 TDI CJCA 2013r. z Rypina. W serii wyszło: 143 KM i 336 Nm, modyfikacja softu dała wynik:173 KM i 389 Nm !

   

Dodano 11.07.2017
Dziś odwiedził nas VW Passat B7 2.0 TDI CFFB 2011r. 4x4 z Norwegii. Seria: 147 KM i 331 Nm, po tuningu osiągnęliśmy: 181 KM i 387 Nm !

   

Dodano 30.06.2017
Na koniec Czerwca 2017 chcieliśmy zaprezentować dwa francuskie auta: Peugeot 407 i 206. Pierwszy na tuning przyjechał
(28.06.2017) Peugeot 407 2.0 HDI na sterownik Delphi DCM3.4 2007r.z Golubia Dobrzynia. Seria aż: 144 KM i 345 Nm, po modyfikacji wyszło: 170 KM i 405 Nm !

   

Ostatnim w tym miesiącu "Francuzem" był Peugeot 206 2.0 HDI 2002r. z Grudziądza, seria: 89 KM i 226 Nm, po tuningu: 110 KM i 265 Nm !

   

Dodano 22.06.2017
Passat B6 2.0 TDI CBDC 2010r. z Golubia Dobrzynia. Pomiar w serii: 117 KM i 267 Nm, po tuningu: 161 KM i 366 Nm ! Tuningowanie tych zdławionych fabrycznie modeli - daje wiele radości.

   

Dodano 14.06.2017
Passat CC 4x4 2.0 TDI CBAB 2009r. przyjechał na tuning z Lipna. Seria: 137 KM i 344 Nm, modyfikacja softu przyniosła: 179 KM i 398 Nm !

   

Dodano 13.06.2017
Dziś odwiedziło nas śliczne A5 3.0 TDI CCWA 4x4 na
Niemieckich numerach. Seria: 235 KM i 512 Nm, po tuningu: 281 KM i 602 Nm !

Dodano 10.06.2017
BMW E46 320d 136 KM. W serii auto rysowało fatalne wykresy
( pofalowane linie ) 130 KM i 279 Nm. Przyczyną był słabnący przepływomierz. Przy okazji tuningu wyprostowaliśmy kreski a nowy wynik BMW to: 146 KM i 336 Nm - niby nie tak wiele, ale przebieg nowych krzywych gwarantuje bardzo dużą różnicę w zachowaniu auta!

   

Dodano 08.06.2017
Opel Vectra 1.9 CDTI 120 KM sprawił nam miłą niespodziankę. Pomiar w serii wykazał 136 KM zamiast katalogowych 120 ! Po modyfikacji oprogramowania wyszło: 160 KM i 366 Nm! 

   

Dodano 25.05.2017
Dziś na tuning przyjechało 150-cio konne Audi A4 2.0 TDI CJCD 2014r. na sterowniku Bosch ED17C46. Audi przyjechało do nas z Belgii. Silnik CJCD to taki podkręcony fabrycznie silnik 140 konny - więc nie ma już dużych rezerw. Udało nam się podnieść moc do: 184 KM oraz moment obrotowy do: 396 Nm

   

Dodano 24.05.2017
BMW E60 3.0xd 2009r. z Iławy, auto miało różne średnice kół
(przednie koła miały 2cm większą średnicę niż tylne) co powodowało dziwne zachowanie napędu X-drive, dlatego na wykresach widoczne są charakterystyczne ugięcia. Seria 230 KM i 497 Nm, po programie osiągnęliśmy: 276 KM i 581 Nm!.

   

Dodano 22.05.2017
Audi A6 3.0 CLAA 2012r. z Poznania. Seria: 218 KM i 486 Nm, po modyfikacji: 256 KM i 585 Nm! Powrót do Poznania na pewno dawał wiele frajdy :)

   

Dodano 17.05.2017
BMW E60 2.0d 2007 z Lipna. Seria:154 KM i 320 Nm, po tuningu: 188 KM i 374 Nm! BMW jest teraz sporo zwinniejsze.

   

Dodano 11.05.2017
Dziś odwiedziły nas dwa ciekawe auta. Pierwsze to Renault Master 2.3dci 2011r. Seria: 101KM i 274 Nm, 135 KM i 361 Nm! Moim zdaniem spora różnica !

     

Jako 2 przyjechało A6 3.0 TDI 2005r. Seria ujawniła nieco dziwny wynik: 245 KM i 437 Nm ( brak ok 15 Nm a jednocześnie za dużo o 15 KM !). Niebawem okazało sie że auto jest po dziwnym tuningu. Poprzedni właściciel dał się oszukać jakiemuś pseudo fachowcowi. Nie dość że jego tuning to jakaś paranoja, to jeszcze zablokował sterownik i musieliśmy programować BDM-em (czyli przez płytę główną). Po wgraniu serii okazało się ile dokładnie dawał "Januszowy tjuning" ( wykres 1). W zasadzie wykres pokrywa sie po całości z wykresem seryjnym, jedyne co osiągnął to lekkie pierdnięcie w okolicy 4000 obr/min (zaznaczyłem pomarańczowym okręgiem).

  wykres 1

Ludzie nie dajcie się okradać ! Nie jedźcie do najtańszych "tjunerów". Janusze bez hamowni, bez wiedzy i doświadczenia, krzakowi spece, obiecują pierdoły i psują wasze auta ! Przecież coś takiego jak podniesienie mocy większość z was robi raz w danym aucie. Nie lepiej odłożyć kilka dodatkowych stówek i zmodyfikować auto w sprawdzonej firmie ?! - zamiast dorabiać frajerów ? 

Poprawiliśmy oprogramowanie po swojemu i wyszło: 277 KM i 564 Nm !!

  można ? jak widać można !  

Dodano 29.04.2017
Ostatnie auto w Kwietniu to Audi A4 2.0 TDI CAGC 2009r. z Lipna. Ten silnik to idealna baza do tuningu, seryjnie tylko 120 KM a to sporo za mało jak na Audi A4. Pomiar w serii:124 KM i 295 Nm, pierwsza modyfikacja softu przyniosła zaskakująco wysoki wynik: 174 KM i aż 432 Nm!
(wykres 1, przerywane linie) Następnie skorygowaliśmy moment obrotowy do przyswajalnych: 386 Nm. Nawet po korekcie przyrost wyniósł 46 KM i 91 Nm! Jednocześnie przebieg obu krzywych bardzo się poprawił.

     

Dodano 24.04.2017
W Poniedziałek pojawiło sie na tuning BMW E90 318d 2008r. z Mławy. Auto bardzo wdzięczne do modyfikacji, seria:140 KM i 301 Nm, po tuningu:176 KM i 400 Nm ! BMW odżyło bardzo wyraźnie i sprawia teraz sporo frajdy !

   

Dodano 21.04.2017
W Piątek przyjechała na tuning Astra 1.7 CDTI 2011r. na
Belgijskich numerach. Opel na sterowniku Denso SH7059 sprawił nam niespodziankę - po zapisie modyfikacji "rzucił palenie" - czyli nie zechciał odpalić. Pomogło dwuminutowe odpięcie klemy akumulatora - taki patent:) Przez kilkanaście minut sytuacja była mocno stresowa ale podobno przy tych sterownikach to normalka -po programowaniu potrafią przysnąć. 
Pomiar w serii: 117 KM i 284 Nm, po modyfikacji wyszło: 143 KM i 349 Nm ! -teraz Astra śmiga jakby miała pod maską 2.0 a nie 1.7 !

   

Dodano 14.04.2017
BMW E83 X1 2.0d  2009r. na sterowniku Bosch EDC17CP02 przyjechało z Torunia. Seria lekki niedobór mocy: 168 KM i 348 Nm, po tuningu: 197 KM i 417 Nm! Ładne auto i naprawdę nieźle jedzie z tego dwulitrowego silnika !

   

Dodano 13.04.2017
Fiat Ducato 2.3 M-JTD 2015r. na sterowniku Marelli MJ8F3 Nexus. Pomiar serii dał wynik: 129 KM i 330 Nm, po modyfikacji oprogramowania: 162 KM i 404 Nm ! Teraz to zupełnie inne auto -jak powiedział właściciel.

   

Dodano 12.04.2017
Seat Altea FreeTrack 2.0 TDI BMN 2007r. -to rzadko spotykane auto, przyjechało do nas aż z Gołdapi 280 km ! Seria: 169 KM i 361 Nm, po tuningu: 195 KM i 408 Nm!

   

Dodano 07.04.2017
Audi A4 2.0 TDI CAGA 2009r. z Rypina. Pomiar w serii wykazał lekki niedobór mocy: 136 KM i 317 Nm, po tuningu: 167 KM i 380 Nm !

   

Dodano 06.04.2017
Passat B6 2.0 TDI CBBB 2008r. z Golubia Dobrzynia. Silnik na Common Railu 170 KM - hamownia pokazała: 171 KM i 362 Nm, po modyfikacji softu wyszło nam: 210 KM i 412 Nm!

   

Dodano 013.03.2017
Audi A6 3.0TDI CLAB 2012r. z manualną 6-cio biegową skrzynią i napędem na przednią oś, przyjechało na modyfikację z Westfalii w Niemczech. Seria zaledwie: 204 KM i 415 Nm, wynik po tuningu: 245 KM i 525 Nm! Teraz nareszcie Audi przyspiesza jak prawdziwe V6 3.0 TDI !

   

Dodano 06.03.2017
VW Jetta 2.0 TDI CUUA 110 KM 2014r. z Warszawy. Seria wykazała się lekkim bonusem:117 KM i 270 Nm, po modyfikacji wyszło: 167 KM i 347 Nm !

   

Dodano 03.03.2017
Renault Trafic 2.0 dci 2010r. z Tucholi. Seria:86 KM i 232 Nm, to zdecydowanie niewiele na tak duże auto, po modyfikacji oprogramowania wyszło: 127 KM  i 312 Nm ! Teraz Renówka jedzie zdecydowanie lepiej !

   

Dodano 02.03.2017
Czasem starsze auto z silnikiem benzynowym też potrafi miło zaskoczyć... Audi A6 1.8 T ANB 150 KM 2000r.z Olsztyna. Seria: 154KM i 221 Nm, po modyfikacji: 185 KM i 266 Nm!

   

Dodano 01.03.2017
Pierwsze auto w Marcu: Skoda Roomster 1.9 TDI BSW 2008r. z Warszawy. W serii lekki bonus: 114 KM i 259 Nm, po modyfikacji: 140 KM i 322 Nm ! Najczęściej przy tuningu staramy się wypracować zadawalający i bezpieczny dla auta wynik. Nigdy nikomu nie obiecujemy ( tak jak to czynią inne firmy ) zmniejszonego zużycia paliwa - jeżeli auto po tuningu spala mniej bardzo nas to cieszy ale priorytetem jest aby zużycie paliwa nie było znacząco wyższe... Tym razem klient w drodze powrotnej do Warszawy dokonał ciekawych pomiarów i spostrzeżeń a informacjami tymi podzielił się z nami poprzez "SMS". Pozwoliliśmy sobie wkleić treść tej wiadomości która jak sądzimy zaciekawi też inne osoby zastanawiające się nad celowością podniesienia mocy i ewentualnymi konsekwencjami. Oto oryginalna treść SMSa:

"Hej. Ja już w Warszawie. Odnośnie tej Skody Roomster BSW :) Więc tak… wcześniej ledwo osiągałem fabryczne 180km/h, teraz bez problemu… był duży wiatr więc udało mi się bujnąć do 196 km/h ;) Co do spalania… wcześniej jak jechałem 90 km/h to nie szło za Chiny ludowe zejść poniżej 5.2l, do Chorwacji 110 km/h średnio 6.5 l a przy 120km/h nie szło mniej jak 7.0 i tak to był rekord.. Dziś zmierzyłem po ok.30-40 km z każdego odcinka i  tak: przy 85km/h wyszło 3.9l i mam filmik jak chcesz to podeślę, przy 100km/h 4.5l. Przy 110 km/h 5.5l, przy 120 km/h 6.2l i przy 140km/h równo 8l. Najważniejsze że zalałem pod korek i potem w Warszawie dolałem, w zasadzie się zgadza w granicach błędu pomiarowego, według licznika spaliło 18 litrów a weszło 19."

   

Dodano 23.02.2017
Kolejne auto z poza koncernu VW - którego to wyrobów tuningujemy najwięcej. Tym razem Suzuki Grand Vitara 2007r. z Iławy. Pomiar serii ujawnił: 131 KM i 293 Nm, po tuningu wyszło: 165 KM i 342 Nm !

   

Dodano 20.02.2017
Jakaś odmiana... Fiat Sedici 1.9 JTD 2007r. 120 KM. Seria wyszła na hamowni: 120 KM i 287 Nm, tuning: 141 KM i 337 Nm!

   

Dodano 01.02.2017
Luty rozpoczęty: A6 3.0 TDI 2007r. z Działdowa. Seria: 236 KM i 449 Nm, po tuningu wyszło: 281 KM i 558 Nm !

   

Dodano 21.01.2017
Kolejne powierzone nam Audi, tym razem A4 2.0 TDI CJCA 2013r. Multitronic na Warszawskich numerach. Seria z lekkim niedoborem mocy: 134 KM i 319 Nm, po modyfikacji programu Audi znacznie sie ożywiło a jego nowy wynik to: 175 KM i 407 Nm!

   

Dodano 03.01.2017
Dziś trafił nam bardzo ciekawy temat: Mercedes Sprinter 210 CDI z 2012r. na sterowniku Delphi. 210 CDI ma fabrycznie tylko 95 KM, nasz egzemplarz ujawnił w serii: 99 KM i 267 Nm. Te auta mają wyjątkowo duży potencjał i po tuningu wyszło: 150 KM i 360 Nm !

   

Dodano 02.01.2017
Pierwsze auto w tym roku, 
02 Stycznia 2017 - zaczynamy kolejny rok !
Audi A4 1.8 T 163 KM z
Norwegii. Seria: 166 KM i 232 Nm, tuning: 193 KM i 292 Nm !

   

Dodano 27.12.2016
Dziś przyjechały dwa auta z
Niemiec, Audi A6 Quatro 2.7 TDI 2007r. i Golf VI 1.6 TDI 105 KM 2011r.
Audi w serii pokazało: 179 KM i 397 Nm, po tuningu: 223 KM i 480 Nm !

   

Golf VI był tuningowany jako drugi, hamownia w serii: 108 KM i 268 Nm, modyfikacja: 140 KM i 311 Nm !

   

Dodano 21.12.2016
Skoda Superb 1.9 TDI BLS 2009r. z
Torunia. Seria: 111 KM i 273 Nm, to zdecydowanie za mało jak na takie duże auto ale coś poradzimy... Po modyfikacji wyszło: 140 KM i 322 Nm !

   

Dodano 16.12.2016
Kolejne auto z daleka, tym razem Touran 1.9 TDI BKC z
Kołobrzegu (ponad 300km). Seria:110 KM i 261 Nm, po tuningu: 136 KM i 318 Nm !

   

Dodano 15.12.2016
Dziś odwiedził nas Passat B7 2.0 TDI CFFB 2011r. Seria: 142 KM i 326 Nm, po modyfikacji wyszło: 170 KM i 386 Nm! Auto przyjechało na tuning z
Konina to jest ponad 180km - dziękujemy za zaufanie !

   

Dodano 12.12.2016
Citroen C5 2.0 HDI 2006r. na sterowniku Siemens SiD803A. Seria: 136 KM i 329 Nm, wynik po tuningu:164 KM i 376 Nm!

    

Dodano 30.11.2016
Ostanie auto w Listopadzie to Golf VI 2.0 TDI CBDC 110 KM 2009r. Pomiar w serii ujawnił mały bonus: 115 KM i 265 Nm, po modyfikacji softu wyszło: 160 KM i 372 Nm ! Auto bardzo dobrze utrzymane raptem 85 tyś.km przebiegu, teraz będzie również fajnie jeździło.

   

Dodano 24.11.2016
Audi A3 1.9 TDI BLS 2008r. - przyjechało na tuning z
Grudziądza. W czasie diagnostyki okazało się że ma synchronizację wałków ustawioną na -4,4 stopnia. Pomiar na hamowni dał wynik:102 KM i 263 Nm, kolejny pomiar po ustawianiu synchronizacji wałków: 108 KM i 270 Nm (na wykresie przerywane linie). Następnie zmodyfikowaliśmy soft Audi i ostatecznie wyszło:130 KM i 327 Nm!

   

Dodano 10.11.2016
Dziś odwiedził nas Golf VI Plus silnik 2.0 TDI CBDC - to ciekawa jednostka zdławiona fabrycznie ze 140 do 110 KM. Dzięki temu jednostki te mają ponadprzeciętny potencjał. Pomiar w serii dał wynik: 116 KM i zaledwie: 221 Nm. Golf rozpędzał się... mozolnie. Po modyfikacji oprogramowania wyszło: 155 KM i 357 Nm ! -teraz jedzie ! 

   

Dodano 29.10.2016
Ostatnie auto które chcieliśmy zaprezentować w Październiku to: Audi A6 3.0TDI 2008r. z
Grudziądza. Seria: 231 KM i 435 Nm, po podniesieniu mocy wyszło: 262 KM i 530 NM !

   

Dodano 24.10.2016
Dziś trafiliśmy na ciekawe francuskie auto: Peugeot 508 SW 2.0HDI z 2012r. W serii Pug ujawnił bonus: 168 KM i 366 Nm zamiast katalogowych (163/340), po modyfikacji wyszło: 190 KM i 412 Nm!

   

Dodano 13.10.2016
Kolejne auto z silnikiem 1.6 TDI tym razem VW Passat B7 1.6 TDI z 2014r. Seria: 108 KM i 257 Nm, po tuningu wyszło: 136 KM i 296 Nm !

   

Dodano 10.10.2016
Odwiedziła nas Mazda 6 2.0d - auto z 2008r na
Szwedzkich tablicach. Seria: 141 KM i 354 Nm, po modyfikacji osiągnęliśmy: 164 KM i 396 Nm! Już w serii producent celowo przesunął wysoki moment obrotowy powyżej 2200 obr/min, dlatego że sprzęgła w tych samochodach nie są zbyt mocne. Nie warto więc po modyfikacji wychodzić powyżej 400 Nm.

   

Dodano 26.09.2016
Seat Alhambra 2.0 TDI CFFB 2012r. to kolejne naprawdę fajne auto które powierzono nam w ostatnich dniach. Alhambra przyjechała na tuning aż z
Gołdapi czyli 280 km!. Dziękujemy i Pozdrawiamy ! Seria: 137 KM i 321 Nm, wynik po modyfikacji: 171 KM i 376 Nm!

   

Dodano 22.09.2016
Skoda Octavia III 2013r. to kolejne auto z silnikiem 1.6 TDI -tym razem sterownik i układ wtryskowy Bosch. Oznaczenie silnika Octavii to CLHA. Seria wyszła: 102 KM i 252 Nm, modyfikacja softu przyniosła efekt w postaci: 138 KM i 310 Nm !

   

Dodano 19.09.2016
VW Caddy 1.6 TDI CYAE 2012r. Seria zaledwie: 70 KM i 204 Nm, tuning: 114 KM i 273 Nm !

   

Dodano 16.09.2016
Audi A4 2.0TDI CJCA 2012r. Multitronic. Seria: 135 KM i 314 Nm, tuning: 170 KM i 378 Nm !

   

Dodano 09.09.2016
Kolejne BMW  -tym razem
E60 3.0d 2007r. Seria z lekkim niedoborem mocy: 217 zamiast 235 KM, auto ładnie zareagowało na modyfikację oprogramowania i wyszło: 262 KM i 588 Nm!

   

Dodano 20.08.2016
Najnowsza nasza praca, VW Tiguan 2.0 TDI CUVC 150KM DSG z 2015r. Seria: 149 KM i 334 Nm, po modyfikacji softu: 182 KM i 401 Nm !

   

Dodano 27.08.2016
Śliczne Audi A6 3.0 TDI CLAA zawitało do nas w Sobotę. Seria mocna: 215 KM i 480 Nm, po tuningu: 250 KM i 569 Nm !

   

Dodano 26.08.2016
Audi A3 2.0 TDI CRBC 150 KM na skrzyni DSG. Pomiar w serii: 152 KM i 342 Nm, tuning przyniósł wynik: 180 KM i 413 Nm!

   

Dodano 25.08.2016
Citroen C5 2.0 HDI 2008r.przyjechał na tuning aż z
Piły. Seria dała wynik:137 KM i 336 Nm, po modyfikacji oprogramowania wyszło: 161 KM i 378 Nm!

   

Dodano 09.08.2016
Ford Focus 1.6 TDCi 2013r. na sterowniku SiD807 EVO to niezłe wyzwanie... W serii Focus miał: 99 KM i 226 Nm, tuning dał wynik: 129 KM i 282 Nm !

   

Dodano 08.08.2016
W Poniedziałek przyjechało na tuning Audi A8 4.2 TDI 2007r z
Wielkiej Brytanii, okazało się być w bardzo dobrej kondycji a przebieg auta to tylko 135 tyś.km. Seria: 286 KM i 610 Nm, po modyfikacji programu uzyskaliśmy: 342 KM i 725 Nm!

   

Dodano 27.07.2016
Pod koniec miesiąca trafiło do nas BMW E91 320d 2008r. BMW przyjechało z
Anglii. Seria: 170 KM i 361 Nm, po tuningu wyszło:190 KM i 417 Nm! Mała Bawarka przyspiesza całkiem dynamicznie...

   

Dodano 11.07.2016
Odwiedziła nas Kia Venga 1.4 CRDI 2012r. z
Belgii. Właściciel uskarżał się na kiepskie przyspieszenie auta w dolnym zakresie obrotowym - poprawiliśmy nico przebieg krzywych tuningując lekko wynik małej Kijanki. Seria: 101 KM i 239 Nm, mod: 119 KM i 262 Nm !

    

Dodano 08.07.2016
Dziś trafił do nas ogromny Sprinter "chłodnia" - ledwie zmieścił się w bramie wjazdowej. Mercedes 2.2 CDI 2005r. przyjechał na tuning z
Elbląga. W serii hamownia pokazała: 101 KM i 253 Nm,  modyfikacja oprogramowania dała wynik: 135 KM i 315 Nm !

   

Dodano 07.06.2016
Dziś odwiedziło nas kolejne auto z
Iławy. Niby tam jest jakaś firma z "tjuningowa" i nawet mają hamownię - jednak jak widać opinia i 10 letnie doświadczenie w zawodzie... ma znaczenie. Dziękujemy za zaufanie!
Alfa Romeo 1.9 M-JTD 2007r, w serii hamownia zmierzyła niezły bonus: 158 KM i 361 Nm, po modyfikacji wyszło: 184 KM i 426 Nm! Na krótkim odcinku testowym Alfa bez problemu osiągała ponad 200km/h.

   

Dodano 03.06.2016
Trafiła do nas następna Honda i również z
Iławy. Accord 2.2 i-CTDi 2009r. w serii pokazał:153 KM i 339 Nm, po modyfikacji wyszło: 190 KM i 388 Nm!

   

Dodano 01.06.2016
Dzień dziecka.....i przyjechała na modyfikację ładna zabawka:) BMW E92 320d 2009r. na
francuskich numerach. Pomiar serii: 164 KM i 340 Nm, tuning: 190 KM i 398 Nm!

   

Dodano 27.05.2016
Honda Accord 2.2 i-CTDi 2009r. przyjechała z
Iławy. W serii wyszło: 147 KM i 347 Nm, po modyfikacji osiągnęliśmy:  181 KM i 398 Nm!

   

Dodano 14.05.2016
Kolejne Audi to A5 2.0 TDI CGLC quattro 2012r. Pomiar w serii: 174 KM i 386 Nm, po tuningu: 210 KM i 426 Nm!

   

Dodano 13.05.2016
Audi A6 2.0 TDI CAGB 7-mio biegowy multitronic z 2009r. Seria: 127 KM i 310 Nm, po modyfikacji: 162 KM i 362 Nm !

 

Dodano 05.05.2016
Mitsubishi Outlader 2.0 DiD 2009r. Pomiar w serii dał wynik: 129 KM i 312 Nm, po programie auto znacznie się ożywiło i ma obecnie : 162 KM i 381 Nm!

    

Dodano 23.04.2016
Audi A3 1.9 TDI BXE 2007r. przyjechało aż z
Kielc 350km, w serii hamowania pokazała: 113 KM i 248 Nm, po modyfikacji: 138 KM i 309 Nm !

   

Dodano 16.04.2016
Kia Ceed 1.6CRDi 2008r. przyjechała z
Lubawy. W pomiar w serii dał wynik: 124 KM i 274 Nm, po tuningu osiągnęliśmy: 144 KM i 323 Nm!

   

Dodano 14.04.2016
Audi A4 2.0TDI CAGA Multitronic 2009r. Seria zmierzona na hamowni:137 KM i 332 Nm, po modyfikacji oprogramowania:169 KM i 388 Nm ! 

   

Dodano 31.03.2016
Skoda SuperB 2.0 TDI CBB 2010r. 4x4. Seria wyszła: 165KM i 353 Nm, po tuningu uzyskaliśmy: 198 KM i 396 Nm !

   

Dodano 21.03.2016
BMW E61 3.0d 2007r. trafiło do nas z
Kwidzyna. Pomiar w serii dał wynik: 217 KM i 481 Nm, po modyfikacji wyszło: 259 KM i 550 Nm! Kolejne auto wyposażone w nasze firmowe ramki - polecamy je naszym klientom!

   

Dodano 15.03.2016
Kolejne Audi A4 tym razem silnik 2.0 TDI CAGA, auto przyjechało na modyfikację ze
Szczytna 140km. Seria: 140 KM i 333 Nm, po programie hamownia pokazała: 171 KM i 395 Nm!

   

Dodano 11.03.2016
VW Transporter T5 1.9 TDI BRR 2008r. z
Torunia. Seria: 91 KM i 201 Nm, po modyfikacji: 121 KM i 265 Nm! 

   

Dodano 09.03.2016
Audi A4 1.8T CDHB 2008r. Seria: 164 KM i 259 Nm, po tuningu: 208 KM i 304 Nm!

   

Dodano 04.03.2016
VW Caddy 1.9 TDI BLS z 2010r. z
Olsztyna. Pierwszy właściciel, 80 tyś.km przebiegu - takie auta lubimy - tuning przebiegał zupełnie bezproblemowo. Mocna seria aż: 119 KM i 277 Nm, po modyfikacji: 147 KM i 326 Nm!

   

Dodano 27.02.2016
Audi A4 2.0 TDI CAHA 4x4 2012r. Seria: 176 KM i 376 Nm, modyfikacja: 201 KM i 415 Nm !

   

Dodano 26.02.2016
Kolejne auto z silnikiem 1.6 TDI: VW Golf VI 1.6 TDI 2011r. Seria:79 KM i 208 Nm, tuning: 115 KM i 259 Nm!

   

Dodano 10.02.2016
Passat CC 2.0 TDI DSG 2012r. Seria: 157 KM i 349 Nm, po modyfikacji: 178 KM i 396 Nm!

   

Dodano 03.02.2016
Dziś niespodziewanie odwiedził nas VW T6 2.0 TDI CAAB 2013r. z
Mrągowa 180km. Seria: 103 KM i 265 Nm, po tuningu wyszło: 143 KM i 315 Nm!

   

Dodano 30.01.2016
Z
Łodzi na tuning przyjechała Alhambra 1.9 TDI BVK 2009r. Seria: 115 KM i 307 Nm, po modyfikacji osiągnęliśmy : 145 KM i 351 Nm !

   

Dodano 29.01.2016
VW Passat 2.0 TDI BKP 2009r. z
Działdowa - przyjechał na diagnozę jako auto rzekomo "tuningowane", co  stwierdził inny tuner. Okazało się jednak że Passat jest seryjny a sterownik nie zawiera żadnej modyfikacji. W serii hamownia pokazała: 148 KM i 349 Nm, po naszym tuningu VW wyjechał z mocą: 172 KM i 406 Nm!

   

Dodano 27.01.2016
VW Caddy 1.9 TDI BSU 2009r. na modyfikację przyjechał z
Olsztyna. Seria: 84 KM i 200 Nm, tuning przyniósł
wynik : 120 KM i 248 Nm !. Caddy to kolejne auto które dostało nasze firmowe ramki pod rejestrację. Pozdrawiamy!

   

Dodano 12.01.2016
Dziś przyjechało na tuning kolejne auto z silnikiem 1.6 TDI. Skoda Octavia 1.6 TDI  2012r. z
Poznania 230km, pomiar w serii : 100 KM i 255 Nm, po modyfikacji: 133 KM i 295 Nm ! Jak widać na zdjęciu zawitała do nas zima - tym bardziej chcielibyśmy podziękować kolejnemu klientowi który przyjechał do nas z daleka, za okazane zaufanie i determinację !

   

Dodano 08.01.2016
Audi A4 1.8T BFB 2006r. - przyjechało na tuning z
Węgorzewa (240km) na Mazurach. Seria 162 KM i 238 Nm, po tuningu: 190 KM i 310 Nm!

   

Dodano 02.01.2016
Zaczęliśmy kolejny rok, pierwszym autem w 2016 roku jest VW Transporter T5 1.9TDI BRS 2009r. z
Grudziądza. Seria niezbyt mocna: 92 KM i 217 Nm, po programie wyszło: 131 KM i 271 Nm! Teraz Transporter nie będzie już zawalidrogą.

 

Dodano 30.12.2015
Audi A6 3.0 TDI 2006r. 4x4 tiptronic
- to ostatnie auto które prezentujemy w 2015r. 
Dziękujemy wszystkim którzy nam zaufali i Życzymy Wszystkiego Najlepszego w roku 2016 !

W serii hamownia zmierzyła: 219 KM i 434 Nm, po modyfikacji osiągnęliśmy: 275 KM i 542 Nm !

   

Dodano 29.12.2015
Dziś odwiedziły nas 2 auta: Passat 2.0 TDI CFF z 2011r. oraz Insignia 2.0 CDTI z 2010r.

VW Passat seria: 142 KM i 321 Nm, tuning: 177 Km i 382 Nm !

   

Opel Insignia seria: 152 KM i 380 Nm, tuning: 185 KM i 436 Nm !

   

Dodano 28.12.2015
Audi A8 4.2 TDI 2006r. - seria z lekkim niedoborem mocy: 287 KM i 605 Nm. Po modyfikacji programu Audi dostało ponad 130 Nm, co bardzo poprawiło dynamikę i elastyczność jednostki. Nowy wynik to: 325 KM i 743 Nm!

   

Dodano 17.12.2015
Dziś przyjechało na tuning 4 z rzędu auto w kolorze czarnym, -czyżby jakaś czarna seria ? Opel Insignia 2.0 CDTi 130 KM 2009r. z
Wąbrzeźna. Pomiar na fabrycznym programie bez niespodzianek: 136 KM i 338 Nm, ta wersja ma spore rezerwy i po tuningu wyszło: 180 KM i 406 Nm !

   

Dodano 16.12.2015
BMW E61 530d 2005r. Kolejne czarne auto tym razem z
Iławy. Seria z lekkim niedoborem mocy: 207 KM i 513 Nm, po tuningu: 253 KM i 596 Nm!

    

Dodano 15.12.2015
Kolejny Passat B6 1.9 TDI BKC przyjechał na tuning z...
Wąbrzeźna. Seria: 112 KM i 267 Nm, po modyfikacji: 146 KM i 323 Nm!

   

Dodano 10.12.2015
Audi A4 3.0 TDI ASB 4x4 2007r. Auto na
Niemieckich numerach trafiło do nas na modyfikację programu, w serii hamownia pokazała: 226 KM i 450 Nm, po tuningu wyszło: 269 KM i 582 Nm !

   

Dodano 07.12.2015
VW Passat 2.0 TDI CFF 2013r. Seria z lekkim niedoborem momentu obrotowego: 141 KM i 324 Nm, po tuningu: 168 KM i 374 Nm !

   

Dodano 25.11.2015
Kolejne auto z
Niemiec - cieszymy się że doceniają tam, naszą jakość tuningu. VW Passat 1.9 TDI BLS 2007r. Seria: 111KM i 264 Nm, tuning: 141 KM i 318 Nm! 

   

Dodano 13.11.2015
Audi A6 3.0 TDI 2005r. z
UK. W serii hamownia pokazała: 217 KM i 431 Nm, po modyfikacji: 266 KM i 570 Nm !

   

Dodano 12.11.2015
VW Touareg 3.0 TDI  2007r. trafił do nas na modyfikację z
Torunia. Seria niebyt mocna: 207 KM i 442 Nm, tuning dał bardzo przyzwoity wynik: 254 KM i 540 Nm !

   

Dodano 09.11.2015
Kolejne auto z silnikiem 1.6 TDI, Golf VI Plus 2009r. Seria: 103 KM i 257 Nm, modyfikacja: 136 KM i 296 KM !

     

Dodano 30.10.2015
Ostatnie auto w Październiku to Audi A3 1.6 TDI 2010r. z
Hamburga. Zmierzona seria: 107 KM i 266 Nm, modyfikacja oprogramowania dała wynik: 144 KM i 308 Nm !
Powoli stajemy się chyba... specjalistami od tuningu silników 1.6 TDI.Trafiają do nas coraz częściej i w najróżniejszych autach.

   

Dodano 27.10.2015
Kolejne ciekawe Audi w naszej galerii. Tym razem model Q3 2.0 TDI CFF 2013r z
Olsztyna. Seria: 145 KM / 339 Nm, po modyfikacji softu: 184 KM i 392 Nm !

     

Dodano 08.10.2015
Opel Vectra 1.9 CDTI 2006r. na modyfikację przyjechał z
Włocławka. Mocna seria: 128 KM i 288 Nm, program dał wynik: 156 KM i 350 Nm !

   

Dodano 03.10.2015
Audi A3 1.9 TDI BLS 2007r. przyjechało na tuning z
Grudziądza. Seria: 111 KM i 278 Nm, po tuningu:140 KM i 330 Nm ! 

   

Dodano 24.09.2015
Kolejne ciekawe auto trafiło do nas na tuning, Golf MkVI Plus 1.6 TDI 2010r. przyjechał z
Iławy. Seria: 101 KM i 244 Nm, po modyfikacji fabrycznego programu wyszło: 134 KM i 287 Nm !

   

Dodano 12.09.2015
Audi Q5 2.0 TDI CAHA 2010r. przyjechało na tuning z
Kołobrzegu (300km). Seria na hamowni: 173 KM i 358 Nm, program: 202 KM i 406 Nm!

   

Dodano 11.09.2015
Audi A4 2.0 TDI CJCB 2012r. Seria: 134 KM i 319 Nm, program dał ładny wykres i wynik: 180 KM i 377 Nm!

   

Dodano 10.09.2015
Audi A6 Quatro 3.0 TDI CLAA 2012r. Mocna seria: 216 KM i 479 Nm (zamiast katalogowych 204 KM i 450 Nm), po modyfikacji: 254 KM i 550 Nm!

   

Dodano 07.09.2015
Dziś przeprowadziliśmy próby na naszej firmowej Fabii 1.6 TDI 75KM 2012r. Najpierw delikatny mod dał wynik: 101 KM i 223 Nm
(wykres przerywane linie), auto jedzie lepiej niż seryjne 75 koni ale niewiele, następnie mod2 i wynik 112 KM i 264 Nm - to całkiem ciekawa alternatywa. Fabia stała się bardzo poręczna. Jeżeli komuś za mało można podnieść moc do 130 KM i 300 Nm - tak jak w przypadku prezentowanej poniżej Fabii z Iławy.

 

Dodano 03.09.2015
Skoda Fabia 1.6 TDI 2012r. 75KM, przyjechała na tuning z
Iławy, tak jak wcześniejsze Audi A5. Seria 76 KM i 194 Nm, te silniki mają super rezerwę mocy i po tuningu wyszło: 133 KM i 294 Nm !!!

   

Dodano 02.09.2015
Audi A5 3.0TDI CDUC 2012r. przyjechało na tuning z
Iławy. Seria: 245 KM i 523 Nm - po naszej modyfikacji wyszło: 292 KM i 635 Nm!

   

Dodano 22.08.2015
Opel Vectra 1.9 CDTI 2007r. z
Płocka, auto przyjechało na tuning i usunięcie DPF. Na hamowni okazało się że auto ma 137 KM i 341 Nm.... - czyli było modyfikowane już w Niemczech skąd zakupił je obecny właściciel. Wgraliśmy program seryjny i wykres 1 pokazuje serię 121 KM i 293 Nm oraz tuning "pana X" z Niemiec. Na koniec zmodyfikowaliśmy program po swojemu i wyszło: 145 KM i 360 Nm ! (wykres 2) 

  wykres 1  wykres 2

Dodano 11.08.2015
Odwiedził nas Seat Altea XL 1.6 TDI na skrzyni DSG  2011r. z
Bydgoszczy. Seria: 90 KM i 229 Nm, po tuningu 121 KM i 268 Nm!

 

Dodano 31.07.2015
Ostatni dzień Lipca i kolejne BMW tym razem E46 320d z 2004r. Niezła seria: 147KM  / 336 Nm i niezły wynik po tuningu: 181 KM i 403 Nm ! Kolejna "Beemka" zrobiła się agresywna ;)

   

Dodano 24.07.2015
BMW E61 520d. 2007r. z
Belgii. Seria z lekkim niedoborem mocy: 141 KM i 318 Nm, program: 183 KM i 375 Nm !

        

Dodano 22.07.2015
Najnowszy Tiguan 2.0TDI CFGB 2014r. na DSG, przyjechał na tuning ze
Szwajcarii. To wersja wzmocniona tego silnika która pojawiła się w 2013r. Seria bardzo mocna: 182 KM i 385 Nm, udało się nam jeszcze lekko poprawić ten wynik do: 203 KM i 430 Nm!

      

Dodano 21.07.2015
Honda Civic 2.2 i-ctdi 2007r. Seria: 135 KM i 350 Nm, modyfikacja: 171 KM i 384 Nm ! Auta te mają niezbyt silne sprzęgła, dlatego nie mogliśmy bardziej podnieść momentu obrotowego. Przy obecnych parametrach mała Honda "daje radę".

   

Dodano 20.07.2015
VW T6 Cravelle 2.0 CR 2012r. Seria: 147 KM i 349 Nm, program: 180 KM i 418 Nm ! Bardzo żwawe auto rodzinne. Modyfikacji dokonaliśmy bez rozbierania sterownika. 

 

Dodano 16.07.2015
T5 1.9 TDI BRS 2008r. Seria zaledwie: 90 KM i 217 Nn, po modyfikacji: 132 KM i 270 Nm !

 

Dodano 14.07.2015
Czasami starsze BMW też potrafi zaskoczyć kondycją... E46 320d 2001r. - silnik jeszcze na pompie VP. Seria 132 KM i 288 Nm, modyfikacja: 150 KM i 335 Nm ! Bez dymu!.

 

Dodano 26.06.2015
Audi A6 C7 3.0 TDI 2012r. Seria 247 KM i 522 Nm, po tuningu wyszło: 277 KM i 620 Nm ! Audi piękne - wykres za to nie końca :) Skąd to załamanie przy 3800 obrotach? -otóż Audi miało założone ograniczenie  prędkości przy 240 km/h i objawiało się to najpierw sygnałem dźwiękowym a później delikatnym ujęciem gazu po przekroczeniu 250 km/h. Pomiar kończyliśmy przy 260 km/h stąd to chwilowe załamanie wykresu. 

     

Dodano 13.06.2015
Opel Astra 1.7 CDTI 2006. Seria: 101 KM i 239 Nm, po modyfikacji: 129 KM i 275 Nm !

     

Dodano 12.06.2015
Audi A6 2.7TDI 2006r. W serii hamownia pokazała: 184 KM i 406 Nm, program: 226 KM i 476 Nm !

   

Dodano 10.06.2015
VW Transporter T6 2.0 TDI CAAC 140 KM z 2011 roku - przyjechał do nas w trybie awaryjnym ze względu na zatkany DPF. W serii nie dało się go shamować ponieważ nie miał siły kręcić się wyżej niż 3500obr/min. Hamownia odnotowała ok 45 KM i 200 Nm. Po usunięciu programowym DPF-u oraz podniesieniu mocy auto odżyło a jego nowy wynik to: 174 KM i 408 Nm !

 

Dodano 09.06.2015
BMW E60 520d 2007r. z Lipna. Auto w wersji zdławionej na Belgię do 150 KM. Seria: 150 KM i 326 Nm, po modyfikacji: 187 KM i 376 Nm !

   

Dodano 23.05.2015
Ciekawym przykładem tuningu wykonanego w naszej firmie jest: VW Passat 1.9 TDI AFN Syncro, auto było już kiedyś u nas na hamowni - później właściciel dołożył wtryski 216 i turbo GT1749VA od AWX, teraz przyszedł czas na program i wyszło z seryjnego 110 KM aż 167 KM i 352 Nm !
Wszystkim naszym byłym i przyszłym klientom polecamy naklejki firmowe "Diesel-Tuning Team " 

   

Dodano 16.05.2015
VW Golf VII 2.0 TDI CRBC 2013r. z Grudziądza to kolejne auto zmodyfikowane bez rozbierania sterownika. Prezentowany tu Golf VII to już 4 z kolei auto powierzone nam przez pana Darka - dziękujemy !
Seria okazała się mocna: 154 KM i 346 Nm ! po modyfikacji wyszło: 179 KM i 403 Nm !

     

Dodano 09.05.2015
Ducato 160 Maxi silnik 3.0 M-JTD z 2012r. Przyjechał na wzmocnienie z Golubia. Seria:157 KM i 407 Nm, wynik po tuningu: 188 KM i 453 Nm!

   

Dodano 08.05.2015
BMW E91 320d z 2006r. trafiło do nas w zdławionej na Belgię 150 konnej wersji. Seria dała wynik: 148 KM i 335 Nm, po modyfikacji wyszło: 190 KM i 386 Nm!

   

Dodano 18.04.2015
Audi S3 2.0 TFSI 2007r. przyjechało na modyfikację z Torunia. Seria bardzo mocna: 272 KM i 374 Nm, po tuningu: 300 KM i 435 Nm ! Dzięki napędowy na 4 koła, trzystu konne Audi naprawdę nieźle wyrywa z miejsca !

   

Dodano 18.04.2015
Golf VII 1.6 TDI z 2013 roku, na najnowszym sterowniku Bosch EDC17 przyjechał na tuning z Grudziądza. Auto zostało zmodyfikowane bez rozbierania sterownika silnika. Seria: 105 KM i 250 Nm, po naszym tuningu: 131 KM i 308 Nm!

seria: mod:

 


  

 W C Z E Ś N I E J S Z E   P R A C E  ->

 

 

 

  copyright by ....Masz pytania ? Masz WebMark