TDI-RACING 
  DIESEL-TUNING

 

   
       O  FIRMIE | AKTUALNOŚCI | GALERIA | CHIPTUNING | HAMOWNIA | CENNIK | KONTAKT | LINKI

Ceny indywidualne - w zależności od stopnia skomplikowania wykonywanych prac.

 Ceny wyjściowe: 

 Komputerowe badanie grupa VW (Audi, Volkswagen, Skoda, Seat) -również
 próby dynamiczne pod obciążeniem, poszczególnych podzespołów auta:

 - Sprawdzanie korekcji w poszczególnych cylindrach (wtryskiwacze jak i PD
    pompowtryski ) - próba statyczna.

 - Sprawdzanie sprawności i poziomu doładowywania turbiny -próba obciążeniowa.

 - Kontrola sprawności przepływomierza powietrza i jego wpływu na
   wielkość dawki paliwa -próba obciążeniowa.

 - Sprawdzanie oryginalnego przebiegu w sterownikach EDC15 ( auta od 2000r.) 

 

    od  100 zł
 Hamownia, badanie mocy i momentu obrotowego. Wykres przebiegu tych
 parametrów.
   

 Auta o mocy do 130 KM napęd na 1 oś  tył  lub  przód 

cena 150 zł 

Auta powyżej 130 KM mierzymy w systemie 4x4

cena 200 zł  

Auta tuningowane w innych firmach  stawka x2 !

 

 CHIPTUNING ( przeprogramowanie ECU ) - program pisany na zamówienie,
 indywidualnie dla danego klienta, dostosowany do możliwości i kondycji auta.
   

700 zł - 1400 zł 

( w cenę usługi chiptuningu wliczone jest badanie na hamowni przed i po zabiegu, ewentualny demontaż i montaż sterownika, diagnostyka auta przed i po tuningu )

 

 Jeżeli Twoje TDI dobrze zapala na zimnym silniku ale kiedy się rozgrzeje to nie można go zapalić ... możemy to naprawić !  Należy napisać nową mapę startową !



Także nowsze auta miewają problemy z zapalaniem na gorącym silniku oto Golf V :

 

 

 

300  zł 

( EDC15/EDC16 )   

Po napisaniu nowej mapy startowej silnik zapala jak nowy !

 Zobacz film!

 Komputerowe sprawdzenie i ustawianie kąta wyprzedzenia wtrysku silniki 1.9 TDI
 grupa VW  - czynność konieczna po każdorazowej wymianie rozrządu .

 Za późny kąt wyprzedzenia wtrysku -silnik źle zapala, kopci - nie następuje pełne
 spalanie i wyrzuca sadze! 

 Ustawienie kąta synchronizacji PD w silnikach 1.9 TDI na pompowtryskiwaczach. 

 

samo sprawdzenie - 50 zł

sprawdzenie + ustawienie
- 100 zł

ustawienie synchronizacji wałka PD 
-100 zł

 Przekodowanie automatycznego włączania świateł. Nie musisz pamiętać o
 włączaniu świateł, zapalą się automatycznie po przekręceniu kluczyka!

 Nowe modele grupa VW  :

1K - VW Golf V, Jetta i Bora (łącznie z modelami w wersjach GTI i GLI) 2004+
3C - VW Passat 2006+
3D - VW Phaeton 2003+
5N - VW Tiguan 2007+
7L - VW Touareg 2003+

8P - Audi A3/S3 2004+
8T - Audi A5/S5 2007+
4F - Audi A6/S6/RS6/allroad 2005+
4E - Audi A8/S8 2003+
4L - Audi Q7 2006+

5P - Seat Altea 2005+
1P -
Seat Leon 2006+
5P -
Seat Toledo 2005+

5J -
Skoda Fabia 2007+
1Z -
Skoda Octavia II 2005+
5J -
Skoda Roomster 2006+

  - warunkiem uruchomienia tej funkcji jest posiadanie w oprogramowaniu modułu   centralnej elektroniki, ( bordnetz )

  50 zł

 

 

Ogólne sprawdzanie i usuwanie błędów "sporadycznych" grupa VW również najnowsze modele z szyną komunikacyjną CAN,  oraz inne marki zgodne ze standardem EOBD/OBD2   80 -100 zł
Naprawa poprzez rozebranie i  czyszczenie mechanizmów turbiny ( w przypadku turbin o zmiennej geometrii ) Zbierający się nagar często powoduje zacinanie się żaluzji zmiennej geometrii. Skutkiem tego stanu jest przeładowywanie ciśnienia, auto wpada w tryb awaryjny. Lekceważenie tego stanu kończy się  przesileniem i zniszczeniem turbiny. Jeżeli usterka występuje stosunkowo krótko i turbina jeszcze nie gubi oleju możliwe że da się wyczyścić jej elementy i przywrócić normalne funkcjonowanie!

W przypadku gdy nie doszło jeszcze do poważnej awarii ale turbina przepuszcza znaczne ilości oleju - należy turbinę rozmontować wypiaskować, umyć wymienić zestaw uszczelniający i powtórnie wyważyć. To podstawowy zakres regeneracji.

Jeżeli doszło do uszkodzenia mechanicznego wirnika lub innych elementów turbosprężarki - można wymienić nieomal każdy element na nowy i całość przywrócić do stanu fabrycznego. Dysponujemy najnowszymi cyfrowymi wyważarkami i używamy wyłącznie markowych części zamiennych.

Dokładny cennik i opis usługi znajdziecie na naszej stronie:
http://www.turbiny-naprawa.pl   - Zapraszamy.

 

Czyszczenie zmiennej geometrii 300zł

Podstawowa regeneracja turbiny ok. 900-1050 zł 

Całkowita odbudowa zniszczonej turbiny z wymianą zmiennej geometrii 1250 - 1350 zł  

 

Wymiana przepływomierza (posiadamy obecnie nowe oryginalne przepływomierze, niemieckich firm PIERBURG lub Bosch do silników 1.9 TDI o symbolach: AHF , ASF, BKC, AGR, ALH, ASZ, AHU, AHH, APD, AJM, AFF, AVF, AFN, AUY, ANU,  ATD, AXR, ARL, AXL, AUF, AJT, 

Symbol silnika można znaleźć na naklejce w bagażniku (okolica koła zapasowego), wytłoczony na bloku silnika wraz z jego numerem, wpisany w niektórych dowodach rejestracyjnych i karcie pojazdu.

300 zł
Usuwanie programowe obsługi filtrów cząstek stałych DPF/ FAP

Chiptuning + usunięcie programowe  filtra DPF/FAP 

400 - 600 zł

ok. 1300 - 1600 zł

 

   Ważne! Archiwizujemy oryginalne oprogramowanie - jest ono  dołączane do dokumentacji zmian i zawsze istnieje możliwość      
-jego przywrócenia.

 

 

 

 

 

 

 

 copyright by ....Masz pytania ? Masz WebMark